Rozpoczęcie pracy z programem fillup k24 

Po pierwszym uruchomieniu programu fillup k24, wyświetli się ekran, który pomoże zacząć pracę - krok po kroku. Aby rozpocząć pracę, należy zalogować się do głównego konta organizacji albo je założyć klikając w przycisk "zaloguj / zarejestruj".

Główne konto organizacji

Wraz z rozpoczęciem pracy w programie, należy podjąć decyzję, na jaki adres e-mail będzie zarejestrowane główne konto organizacji (biura rachunkowego). Organizacja łączy główne konto (właściciela / administratora) oraz konta pracowników i klientów. Organizacja to relacja między kontami i powstaje w momencie zapraszania klienta lub pracownika.

Skład organizacji można sprawdzić w koncie fillup, po zalogowaniu na konto główne w zakładkach "Pracownicy" lub "Klienci".

Główne konto organizacji jest właścicielem wszystkich danych zapisanych w programie. Dostęp do niego powinien być ograniczony, a osoba mająca do niego dostęp, będzie odpowiedzialna za zakup abonamentu.
Z głównego konta organizacji zapraszamy pozostałych pracowników.

Do pracy w programie fillup k24 wymagany jest abonament. Jeżeli biuro rachunkowe korzysta pierwszy raz z programu fillup k24, może otrzymać abonament na darmowy okres próbny. W celu przyznania abonamentu, należy się zarejestrować lub zalogować, podając NIP biura rachunkowego oraz nr telefonu tworząc konto główne organizacji. Jeżeli użytkownik nie posiada konta fillup, po przejściu do rejestracji, zostanie utworzone konto główne organizacji oraz automatycznie przypisany abonament "darmowy okres próbny".

Jeśli użytkownik ma już konto, również istnieje możliwość uzyskania abonamentu na darmowy okres próbny - przy próbie wywołania płatnej akcji (np. "zaproś pracownika") w programie. Należy wtedy wypełnić krótki formularz "Zdobądź abonament darmowy okres próbny k24".