W celu zapewnienia sprawnej komunikacji pomiędzy członkami organizacji (właścicielem, pracownikami oraz klientami), w programie znajduje się moduł wiadomości. Nowy wątek wiadomości możemy utworzyć klikając przycisk "nowa wiadomość" na liście wiadomości. Podczas tworzenia nowej wiadomości wybieramy klienta, do którego jest ona adresowana oraz wpisujemy temat oraz treść wiadomości.
Jeżeli klient ma zainstalowaną aplikację mobilną firmly na swoim telefonie komórkowym, otrzyma odpowiednie powiadomienie o wiadomości.
Księgowy biura rachunkowego po wejściu do programu również widzi ilość nieprzeczytanych wiadomości w prawym górnym rogu oraz w menu bocznym.
Zakończone wątki można archiwizować.
Archiwizacja wiadomości przez jedną ze stron rozmowy powoduje archiwizację u wszystkich jej uczestników. Aby wyświetlić zarchiwizowane rozmowy, należy wybrać odpowiedni filtr na liście wiadomości. Każdy wątek może zostać otwarty ponownie.
Panel wiadomości znajduje się również w kontekście klienta. W tym widoku znajduje się lista rozmów z wybranym klientem.