Lista klientów

Na ekranie "Klienci" możemy przejrzeć klientów obsługiwanych przez biuro rachunkowe z wybranymi informacjami dotyczącymi między innymi: statusu KSeF, statusu zaproszenia, statusu JPK, statusu przedsiębiorcy oraz statusu księgowego.

Status KSeF:

  • NIE - klient nie jest podłączony do systemu KSeF,
  • TAK - klient jest podłączony do systemu KSeF.

Status zaproszenia:

  • wysyłka zaproszenia - zaproszenie jest w trakcie wysyłki do klienta,
  • zaproszenie wysłane - klient otrzymał zaproszenie od biura rachunkowego,
  • klient aktywowany - klient przyjął zaproszenie od biura rachunkowego,
  • błąd zapraszania - wystąpił błąd podczas procesu zapraszania.

Status przedsiębiorcy :

  • w toku - klient nie zakończył dodawanie dokumentów w danym okresie rozliczeniowym,
  • zamknięty - klient zakończył dodawanie dokumentów w danym okresie rozliczeniowym.

Status księgowego:

  • w toku - księgowy nie zakończył jeszcze rozliczenia klienta w danym okresie rozliczeniowym,
  • zamknięty - księgowy zakończył rozliczenie klienta w danym okresie rozliczeniowym.

Z poziomu ekranu klientów możemy również wykonać następujące akcje:

  • "Otwórz" - przechodzimy do rozbudowanego panelu umożliwiającego zarządzanie dokumentami, podglądem, edycją faktur, kosztów, JPK i wielu innych funkcji związanych z obsługą danego klienta biura,
  • "Uprawnienia dostępu" - zarządzanie uprawnieniami dostępu do danych klienta, np. nadanie praw do obsługi klienta przez wybranego pracownika biura rachunkowego,
  • "Usuń" - zakończenie współpracy z klientem w aplikacji fillup k24. Po usunięciu klient nie będzie już miał dostępu do licencji aplikacji firmly, a tym samym danych które wprowadził. Właścicielem danych jest biuro rachunkowe i są one widoczne z poziomu konta biura rachunkowego.