Biuro rachunkowe korzystające po raz pierwszy z programu fillup k24, otrzymuje abonament na darmowy okres próbny. Długość okresu próbnego w fillup k24 jest uzależniona od daty jego rozpoczęcia. Jeśli darmowy okres próbny rozpocznie się najpóźniej w 20. dniu miesiąca (w okresie od 1 do 20. dnia miesiąca), to będzie on trwał do końca tego miesiąca. Natomiast jeśli rozpoczęcie darmowego okresu próbnego nastąpi 21. dnia miesiąca lub później, uprawnienia do korzystania z niego będą przysługiwały do końca następnego miesiąca.
Możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego jest jednorazowa.
W zakładce Abonament -> Aktywny abonament: można zobaczyć do kiedy obowiązuje nasz abonament oraz jego rodzaj.
Podczas trwania darmowego okresu próbnego, biuro może obsługiwać nieograniczoną ilość klientów bezpłatnie. Klienci automatycznie otrzymują abonament na darmowy okres próbny taki sam jak biuro. Po zaproszeniu klientów i wejściu w zakładkę "Przedłużenie abonamentu", widzimy ich status czy jest aktywny (opłacony) czy nieaktywny (nieopłacony) w danym miesiącu. Przycisk opłać jest wyszarzony, gdy klient jest darmowy (nie trzeba go opłacać w danym okresie rozliczeniowym).
Po 21. dniu miesiąca, należy wejść w zakładkę "Przedłużenie abonamentu", aby wybrać Klientów, dla których chcesz opłacić abonament na kolejny okres rozliczeniowy. Na adres e-mail przypisany do konta głównego organizacji wysłana zostanie wiadomość z przypomnieniem o konieczności przedłużenia abonamentu. Wyszarzony przycisk 'Opłać' oznacza, że Klient w kolejnym miesiącu będzie darmowy. Dla danego okresu możemy opłacić wszystkich Klientów lub zrezygnować z opłacania niektórych z nich.
Po kliknięciu "Przejdź do płatności", przechodzimy do sklepu fillup, gdzie możemy sfinalizować zakup abonamentu.
Należy pamiętać, że za opłacanie Klientów, odpowiedzialny jest użytkownik konta głównego.