k24 to system, który doskonale sprawdzi się w biurach rachunkowych o różnej skali działalności, zarówno tych mniejszych, jak i większych, niezależnie od liczby pracowników i klientów. Dzięki niemu zyskasz pełną kontrolę nad zadaniami, dokumentami i rozliczeniami klientów, co przełoży się na wyższą efektywność i płynność pracy w biurze. Przetestuj k24 za darmo i przekonaj się, jak wiele czasu i zasobów możesz zaoszczędzić, korzystając z jednego, intuicyjnego narzędzia. Zarejestruj się i rozpocznij bez żadnych zobowiązań.
Każdy nowy użytkownik k24 otrzymuje możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego, w trakcie którego może dodać dowolną liczbę klientów i przetestować wszystkie funkcjonalności. Po zakończeniu okresu próbnego koszt obsługi każdego aktywnego nr NIP (klient biura rachunkowego) wynosi 1 zł netto miesięcznie do 30.06.2025 r. Na 7 dni przed końcem miesiąca otrzymasz zestawienie aktywnych numerów NIP.
Tak, subskrypcję k24 można anulować w dowolnym momencie. Jeśli zdecydujesz się na zakończenie korzystania z usługi, przestaniesz być obciążany opłatami od następnego okresu rozliczeniowego.
k24 zostało zaprojektowane tak, aby umożliwiało łatwe rozpoczęcie pracy już od pierwszego dnia bez potrzeby skomplikowanego szkolenia. Każdy nowy użytkownik powinien szybko opanować obsługę systemu, a dostępne materiały edukacyjne wspierają użytkowników w pełnym wykorzystaniu wszystkich funkcji aplikacji.
Zapewniamy kompleksową, bezpłatną pomoc techniczną. Oferujemy zarówno pomoc telefoniczną, jak i emailową, aby zapewnić ciągłość działania Twojego biura rachunkowego – jeśli masz pytania lub napotkasz problemy podczas użytkowania aplikacji, nasz zespół wsparcia jest dostępny, aby Ci pomóc.
k24 integruje się z większością najpopularniejszych programów księgowych (Comarch Optima ERP, Insert, Wapro (Asseco), Varico, Mała Księgowość Rzeczpospolitej, Madar, Taxmachine). Dzięki temu możesz wygodnie przenosić dane między systemami, co znacząco usprawnia proces księgowania i zwiększa efektywność pracy w biurze rachunkowym.
Twojego programu nie ma na liście? Odezwij się do nas i sprawdzimy, co możemy z tym zrobić.
k24 jest przystosowane do współpracy z KSeF. W k24 księgowa może wygenerować token i przypisać odpowiednie uprawnienia do korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dzięki temu można bezpośrednio z poziomu systemu k24 wysyłać oraz odbierać faktury z KSeF wraz z ich wizualizacją w pdf.
Okres próbny zależy od momentu jego rozpoczęcia:
Jest to jednorazowa możliwość.
Aby rozpocząć pracę z k24 wystarczy założyć konto na fillup.pl/k24 (jeśli masz już aktywne konto w fillup, możesz się nim zalogować do k24). Proces rejestracji jest bezpłatny.
Nie, rejestracja w k24 nie wymaga podawania danych karty płatniczej. Możesz utworzyć konto i korzystać z pełnej funkcjonalności systemu w ramach bezpłatnego okresu próbnego, bez konieczności podawania jakichkolwiek informacji dotyczących płatności. Rejestracja jest szybka, bezpieczna i niezobowiązująca.
To zależy od Ciebie. Możesz zacząć od dowolnej liczby klientów, np.10 w okresie testowym, a potem dodawać kolejnych w miarę potrzeb. Nie narzucamy liczby obsługiwanych klientów.
Tak, k24 to rozwiązanie chmurowe, dostępne z poziomu przeglądarki internetowej. Nie musisz instalować żadnego oprogramowania na komputerze.
Nie, k24 nie ma dedykowanej aplikacji mobilnej, co oznacza, że użytkownicy mogą korzystać z niego tylko na komputerach.
Tak, w ramach abonamentu k24 zapewniamy dostęp do wsparcia technicznego. Pomoc techniczna jest dostępna zarówno mailowo, jak i telefonicznie.
Nie, żaden specjalistyczny sprzęt nie jest wymagany. Wystarczy przesłać do k24 faktury w formacie .pdf lub .jpg, a system samodzielnie przetworzy dokument.
W ramach abonamentu k24 otrzymujesz 100 odczytów OCR miesięcznie na każdego obsługiwanego klienta (NIP). Co ważne, limit ten jest przyznawany globalnie dla wszystkich klientów Twojego biura, co oznacza, że możesz go elastycznie wykorzystać. Na przykład, jeśli obsługujesz 10 klientów, masz do dyspozycji łącznie 1000 odczytów, które możesz rozdysponować według potrzeb – jeden klient może dostarczyć 10 faktur, a inny 190, a system obsłuży wszystkie zgodnie z limitem. Niewykorzystane odczyty nie przechodzą na kolejny miesiąc.
Jeśli w danym miesiącu przekroczysz przyznany limit odczytów OCR, możesz dokupić dodatkowe pakiety odczytów, aby zapewnić ciągłość pracy. W tym celu musisz skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.
Funkcja OCR jest dostępna wyłącznie dla biur rachunkowych. Klienci mogą przesyłać pliki, które później przetworzy biuro rachunkowe.
W ramach abonamentu k24 Twoi klienci otrzymają bezpłatną licencję na firmly – aplikację umożliwiającą wystawianie faktur sprzedażowych, przesyłanie faktur kosztowych oraz zapewniająca płynną komunikację na linii biuro rachunkowe - klient.
Z firmly mogą bezpłatnie korzystać tylko ci klienci, którzy są podłączeni do k24. Dla pozostałych klientów dostęp do firmly jest płatny zgodnie z cennikiem.
Tak, k24 umożliwia eksport danych księgowych do systemu Optima. Pracujemy nad integracją z programami Symfonia oraz Insert.
Obecnie k24 nie umożliwia wyliczenia podatku dochodowego ani sporządzenia deklaracji ZUS DRA. Możesz jednak przygotować i wysłać pliki JPK VAT.
Tak, jako właściciel biura możesz zaprosić swoich pracowników do korzystania z k24 bez dodatkowych opłat.
Tak, masz pełną kontrolę nad tym, jakie uprawnienia posiadają Twoi pracownicy. Zarządzanie uprawnieniami odbywa się z poziomu głównego konta.
Komunikacja z klientem jest możliwa poprzez moduł wiadomości oraz czat. W ten sposób klienci mogą w łatwy sposób powiadomić księgową o dostarczeniu wszystkich dokumentów, a księgowa może powiadomić klienta, że zakończyła rozliczanie miesiąca.
Moduł fillup zawierający druki i formularze jest dodatkowo płatny.