By wesprzeć biura księgowe w sprawnej komunikacji z klientami, w pierwszej połowie 2020 uruchomiliśmy nową funkcjonalność - e-skrzynkę Dysku fillup, która m.in. umożliwia klientom zdalne przekazywanie dokumentów online przez internet do biur księgowych.
Przygotowaliśmy usługę specjalnie z myślą o biurach rachunkowych i księgowych, dlatego w odróżnieniu od innych rozwiązań dostępnych na rynku, e-skrzynka pozwala na:
(możliwy do przypisania w KPIR)
Pierwsza odsłona e-skrzynki była dostępna w limitowanej wersji Beta Programu fillup 6.x. Obecnie usługa nie jest dostępna. Zbieramy sugestie od naszych użytkowników i rozwijamy kolejną wersję e-skrzynki.
Jeśli chciałbyś otrzymać informację, gdy e-skrzynka będzie ponownie dostępna, zostaw adres e-mail!
Zostaw adres e-mail
otrzymaj powiadomienie, gdy nowa wersja e-skrzynki będzie dostępna.
Zarejestruj się lub Zaloguj na koncie fillup
Załóż profile klientów biura w usłudze e-skrzynka Dysku fillup bez dodatkowych opłat.
Udostępnij klientom e-skrzynkę Dysku fillup poprzez stronę www, by mogli przesyłać do niej dokumenty księgowe.
Wyświetl profile klientów (w wersji beta) - wraz z dokumentami, które zamieścili w e-skrzynce Programu fillup.
Bądź spokojny. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez klientów bezpiecznie archiwizują się na Dysku fillup. Możesz też pobrać je na dysk komputera.
Masz potrzebę, by drukować i archiwizować pobrane od klientów dokumenty w formie papierowej? e-skrzynka udostępnia taką możliwość.
By udostępnić i korzystać z e-skrzynki Dysku fillup wraz z klientami, najpierw zarejestruj się i/lub zaloguj na swoim koncie fillup.
Pracownicy biura będą mogli udostępnić e-skrzynkę Dysku fillup tylko, jeśli przypiszesz im aktywną licencję na koncie fillup.
Korzystaj z dysku wraz z Klientem bez ograniczeń czasowych. Stały dostęp do bezpiecznego archiwum dokumentów przyspieszy i ułatwi wspólną pracę. Zmniejszy ryzyko przestojów, długiego oczekiwania na przesłanie dokumentów. Udostępnij to wygodne i darmowe rozwiązanie swoim klientom już teraz!
e-skrzynka Dysku fillup działa w oparciu o nowoczesną technologię Microsoft Azure, z której korzysta zarówno Ministerstwo Finansów, jak i najpotężniejsze światowe firmy czy instytucje, w tym Generali, Rolls-Royce, Real Madryt, Heineken, Unia Europejska czy Departament Obrony Stanów Zjednoczonych.
To najbardziej bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie chmurowe na rynku, którego niezawodność została potwierdzona licznymi certyfikatami (m.in. CSA, ITAR, CJIS, HIPAA czy IRS 1075) – w tym atestem poziomu 5 („Level 5”) Departamentu Obrony USA! Korzystając z e-skrzynki Dysku fillup, nie musisz obawiać się o ochronę swoich danych osobowych - Microsoft Azure stosuje międzynarodowe normy zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27018), zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych w myśl RODO.
1 Wersja Programu fillup Beta 6.x to część opracowywanego przez nas rozwiązania, dzięki któremu biura księgowe oraz ich klienci będą mogli utrzymywać kontakt online. Sprawi to, że biura księgowe znacząco uproszczą oraz przyspieszą pracę dzięki usprawnieniu dostarczania i obróbki dokumentów swoich klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy e-file, producenta Programu fillup, aplikacja w wersji docelowej zawierać będzie specjalnie przygotowane funkcjonalności z myślą o biurach księgowych. Ułatwienia w przenoszeniu dokumentów do programów księgowych, oznaczanie dokumentów, zadań, komunikacja czy bezpieczny backup spraw księgowych planowane są na koniec roku. Tymczasem, wychodząc z inicjatywą pomocy Biurom księgowym i ich klientom, obok bezpłatnych druków związanych z pandemią, udostępniamy już teraz e-skrzynkę Dysku fillup by umożliwić zdalny kontakt w dobie izolacji.
2 Wprowadzenie opłat zostanie zakomunikowane z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, by umożliwić zakup lub rezygnację z usługi
Polecam! Bardzo intuicyjny program.💪
Korzystam z programu od kilku lat. Formularze są bardzo przydatne w codziennej pracy naszego biura. Polecam.
Polecam Fillup. Rozliczenia proste w obsłudze z możliwością bezpośredniej wysyłki do US. Korzystam od lat :)
Program intuicyjny, duża baza formularzy, aktualizacja , podpowiedzi, weryfikacja danych, szybka i profesjonalna pomoc powodują, że z przyjemnością korzystam z fillupa.
Super program, od lat rozliczam się za jego pomocą. Polecam
Korzystałam w latach prowadzenia działalności i korzystam do tej pory raz w roku, robiąc roczne rozliczenie. Dziękuję za tę możliwość, dużo sprawniej i szybciej niż w programie US
łatwy do wypełnienia i bardzo czytelny; wykonuje wyliczenia, sprawdza czy druk jest prawidłowo wypełniony i podpowiada co jest do poprawy, polecam
Miło, łatwo i przyjemnie.
Bardzo dobry program polecam
wypełnionych formularzy, deklaracji, druków i umów
druków, formularzy i wzorów pism
większość pól wypełnia się automatycznie
drukujesz lub wysyłasz e-mail
wysyłka, weryfikacja i import
Elektroniczne Skrzynki Podawcze ePUAP
praktyczny kreator
edycja treści
Eksport do PDF, Word i XML.
Import z XML, e-pity, e-Deklaracje, Płatnik, Symfonia, Optima, druki IPS, INSERT GT, e-Nova, Druki Gofin
zapis lokalny lub "chmura"
ponad 500 druków PIT, VAT, CIT